Sanāksmju pārvaldība

Uzņēmumiem (iestādēm), kas neizmanto IT rīkus sanāksmju vadīšanai, rodas daudz problēmu: sanāksmes darba kārtība tiek atsūtīta pārāk vēlu un dalībnieki nevar pienācīgi sagatavoties, vadītāji aizmirst par paredzēto sanāksmi, pieņemtie lēmumi tiek īstenoti ļoti lēni u. tml. Tas viss mazina procesu efektivitāti un palielina uzņēmuma (iestādes) izmaksas. „DocLogix Sanāksmes” ļaus vadīt sanāksmes mūsdienīgi un ērti.

„DocLogix Sanāksmes” ļaus:

  • savākt jautājumus, saskaņot un sagatavot sanāksmes darba kārtību;
  • iniciēt sanāksmi un uzaicināt dalībniekus tieši no „Microsoft Outlook” programmas;
  • dalībniekiem jau iepriekš sniegt darba kārtību un visu ar sanāksmi saistīto informāciju;
  • pēc sanāksmes beigām nosūtīt protokolu visiem dalībniekiem, lai ieinteresētās personas varētu nekavējoties veikt atbilstošās darbības;
  • izstrādāt un dot uzdevumus, lai īstenotu pieņemtos lēmumus.
Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.