“DocLogix” laika un izdevumu reģistrēšana/atskaites

DocLogix” laika reģistrēšanas un atskaišu programmatūra – vislabākais rīks uzņēmumiem, kas vēlas palielināt produktivitāti, efektīvāk sadalīt resursus un gudri pārvaldīt izmaksas. “DocLogix” programmatūra ir Eiropā atzīta par labāko informācijas un biznesa procesu vadības platformu.

Ja jūs esat vīlušies savā ierastā laika un izdevumu izsekošanas un atskaišu metodē (piem., papīrveida kalkulataros vai līdzīgā sistēmā) un jums ir apnikusi neefektīva resursu sadale, izmēģiniet “DocLogix” laika reģistrēšanas un atskaišu programmatūru. “DocLogix” platformu izmanto dažādos sektoros un tā jums palīdz pārvaldīt konkrēta produkta izmaksu un rentabilitātes aprēķinu, novēršot kļūdu risku, samazinot dokumentu arhivēšanas izmaksas, kā arī ļaujot veikt efektīvu apkopotu datu analīzi. Visas izmaksas jūs atradīsiet vienā vietā un viegli redzēsiet, kur tiek tērēta nauda – tādejādi tiek radītas labākas iespējas ietaupīt laiku un optimizēt izmaksas.

“DocLogix” laika pārvaldības risinājums ir piemērots laika un izmaksu reģistrēšanai un atskaitēm. Tas ļauj pareizi un skaidri noteikt darba slodzi, kā arī pareizi sadalīt izmaksas konkrētam klientam, projektam vai produktam. “DocLogix” arī pilnībā automatizē rēķinu aizpildīšanas atskaišu sagatavošanu un ietver dažādas funkcijas, piem.: darbinieku iekšējo uzraudzību un biznesa sadarbības procesus (piem.: klienta/projekta rentabilitātes pētījums).

Rēķinu aizpildīšanas atskaišu darbības izmantojot “DocLogix”:

“DocLogix” laika un izmaksu reģistrēšanas risinājums vislabāk piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas nodrošina gan pakalpojumus un produktus “projektu veidā”, gan pakalpojumus, ko veic pēc stundu tarifa likmes šādās jomās:

  • Ražošana
  • Būvniecība
  • IT
  • Tieslietas
  • Grāmatvedība
  • Vadības konsultācijas
  • Kvalitātes vadības konsultācijas
  • Apmācības
  • Projektēšanas izpēte
  • Mārketinga un radošās aģentūras
  • Tirgvedība
  • Pārējās

Funkcionalitāte:

  • Ātra un precīza laika atskaišu iesniegšana
  • Precīza resursu sadale
  • Projektu vai produktu rentabilitātes izvērtējums
  • Darbības nepilnību noteikšana
  • Viedā izmaksu pārvaldība, izmantojot efektīvu resursu sadali
  • Pārredzamība un drošība

Priekšrocības

Mūsu klienti pierādīja, ka “DocLogix” palīdz samazināt darbinieku stundu un sagatavošanas laika izsekošanu no 3 līdz 1 stundai nedēļā, kad šie procesi tiek automatizēti. Automatizētā projektu atskaišu sagatavošana arī palīdz novērst neapmaksātos rēķinus vai nevajadzīgas dīkstāves.

A) Uzņēmumiem, kas sniedz pakalpojumus, kuru klientiem tiek piemērota maksa pa stundām, kas paredzētas darbam (piem.: advokāti, reklāmas tekstu izstrādātāji, mārketinga konsultanti utt.):

  • Automātiskā rēķinu atskaišu izveide, ko var izmantot, lai sagatavotu faktūrrēķinus.
  • Precīza darbinieku stundu reģistrēšana, ar iespēju mainīt stundu skaitu un automātiskā atskaišu sagatavošana.
  • Automātiskā izmaksu atskaišu izveide, ko var izmantot, lai sagatavotu izmaksu faktūrrēķinus, kas ļauj labāk kontrolēt izmaksas.

B) Uzņēmumiem, kas piemēro maksu par pavadīto laiku pie projektiem (piem., uzņēmumiem, kas nodrošina produktu piegādi vai pakalpojumu sniegšanu saskaņā ar individuāliem klientu pasūtījumiem):

  • Detalizēta rentabilitātes analīze, tai skaitā personāla darba slodzes izmaksas un citi izdevumi.
  • Iespēja fiksēt informāciju par pavadīto laiku pie projekta vai pasūtījuma.
  • Citas detalizētas atskaites par konkrētiem projektiem vai pasūtījumiem, piem.: par darbu izpildi, darbinieku vai departamentu piedalīšanos utt.

c) Uzņēmumiem, kas prasa iekšējās darba laika uzskaites sistēmu:

  • Darbinieku nostrādāto stundu, ko pavada pie konkrētiem uzdevumiem, skaita kontrole.
  • Iespēja salīdzināt atšķirības starp deklarēto un faktisko stundu, ko pavada pie projekta, skaita.
  • Darbinieku vai departamentu u.c. rentabilitātes pārskati.
  • Darbinieku nodarbinātības analīze un iespēja identificēt pieejamos resursus.
  • Iespēja fiksēt alternatīvo informāciju par organizācijas darbu, piem.: veikto darbu veidus, departamenta nodarbinātības līmeni, sociālajiem pasākumiem veltīto laiku utt.

Uzziniet, kā “DocLogix” pārvalda darba laika uzskaiti:

Kāpēc ir vērts izvēlēties “DocLogix” laika pārvaldības risinājumu?

Katru nedēļu dažādu uzņēmumu grāmatveži 3 vai vairāk stundas pavada laiku aprēķinot darbinieku darba stundas, veidojot atskaites un aprēķinot algas. Izmantojot DocLogix” laika reģistrēšanas un atskaišu risinājumu, šo laiku jūs varēsiet saīsināt līdz 1 stundai nedēļā.

  • Maksimāli palieliniet rentabilitāti un efektīvāk pārvaldiet savus projektus vai darbiniekus.
  • Kontrolēt savas darba stundas un izmaksas.
  • Uzlabot spēju aprēķināt standarta produktu vai procesu izmaksas un palielināt procesu efektivitāti.

Funkcionalitāte

  • Laika un izdevumu atskaites.
  • Iespēja priviliģētiem lietotājiem sniegt atskaites par citu darbinieku darbību vai izdevumiem.
  • Ērta resursu sadale, izmantojot vizuālo kalendāru.
  • Detalizēta drošības noteikšana, pieejama tikai dažiem darbiniekiem.
  • Deklarēto stundu pārbaude un apstiprināšanas pieprasījumi.
  • Vairāku uzdevumu apstiprināšana ar vienu pogas klikšķi.
  • Ērta piekļuve atbildīgajām personām pārskatīt un apstiprināt iesniegtos darbus un izmaksas, lietojot mobīlo “Android”
  • E-pasta paziņojumi jaunu darbu vai izmaksu apstiprināšanai.
  • Iespēja noteikt deklarētu stundu skaitu rēķina sagatavošanas nolūkos (primārais deklarētais skaits paliek fiksēts).
  • Iespēja sniegt atskaites par visām darbinieku darbībām darba dienas laikā un (vai) tikai uz klientiem orientētu darbību.
  • Automātiskā rēķinu izveide.
  • Iespēja koriģēt ieņēmumu un izmaksu aprēķinus katram iesniegtam darbam vai izmaksām.
  • Datu eksportēšana uz “Excel”, veicot rūpīgu analīzi.
  • Izsekojamība (visas darbības tiek ierakstītas sistēmā).
  • Visas korekcijas var veikt bez programmēšanas zināšanām.

Izmaksu vai faktūrrēķinu apstiprinājums:

Klienti, kas ir izvēlējušie “DocLogix” laika un izmaksu reģistrēšanas risinājumu, lai sasniegtu vēl labāku organizācijas pārvaldību, arī var izmantot šos “DocLogix” risinājumus:

Integrēšana

“DocLogix” laika reģistrēšanas un atskaišu risinājumu var integrēt jebkurā operētājsistēmā, piem.: grāmatvedības vai īpašas uzņēmuma resursu plānošanas sistēmas. 

Visas izmaiņas un korekcijas DocLogix” sistēmā tiek veiktas ātri un bez jebkādām izmaksām. Mūsdienās ražošanas un citas rūpniecības nozares strauji mainās, tāpēc “DocLogix” platforma ļauj noteikt sistēmu saskaņā ar mainīgajiem procesiem, bez jebkādu trešo personu iejaukšanās vai programmēšanas zināšanām. Paprasti darbinieks, kurš ir atbildīgs kā sistēmas administrators, varēs veikt izmaiņas jūsu sistēmas administrēšanas panelī.

Priekšrocības

Laika izsekošanas automatizācija palīdz katru gadu ietaupīt vairāk nekā 2% no kopējo algas izmaksu.

  • 30% labāka resursu sadale
  • 80% īsāks atskaišu sagatavošanas laiks
  • 85% labāka darba stundu uzskaite
  • 20% palielināta darbu izpildes likme laikā

Lietotāja atsauksme par risinājumu

 Darba laika uzskaites izstrāde aizņem daudz laika, jo īpaši, ja uzņēmumā strādā vairāk nekā 200 cilvēku. Tas nav tikai kļūdu risks, aizkavētas algas, ražošanas izmaksu aprēķini kļūst aizvien nopietnāka problēma, kā arī jebkuras citas problēmas. Ieviešot DocLogix” laika un izmaksu pārvaldības risinājumu, mūsu kompānija sāka darboties kā labi ieeļļots mehānisms. “DocLogix” programmatūra mums izrādījās lietderīga daudzos gadījumos, piem.: palielinot mūsu kopējo efektivitāti un atbildību fiksējot darbinieku darba stundas, samazinot laiku, kas nepieciešams, lai aizpildītu darba laika uzskaites un pārskatus, uzlabojot mūsu resursu sadali ražošanā.
Rokas Radžūnas (Rokas Radžiūnas), Triple D Bending procesu uzlabošanas vadītājs

Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.