DocLogix risinājums efektīvai sanāksmju pārvaldībai

Tā, kā mūsu klienti kļuvuši pieredzes bagātāki, esam pamanījuši, ka viņi vēlas izmantot dokumentu pārvaldības sistēmā vairāk nekā pamatfunkcijas. Daudzi klienti vairs nespēj iedomāties savu darbu bez dokumentu pārvaldības sistēmas pamatfunkcijām –  dokumentu reģistrācijas, uzdevumu grupēšanas, ziņojumu sagatavošanas un citām funkcijām. Pēdējā laikā mūsu klienti no mums pieprasa papildus informāciju, lai uzzinātu vairāk par DocLogix papildus funkcionalitāti, piemēram, līgumu vadību, iepirkumu vadību un sapulces vadību. Šis raksts ir paredzēts, lai plašāk iepazīstinātu ar pēdējo pieminēto sistēmas moduli.

Fakts ir tāds, ka ikviena neefektīva tikšanās maksā naudu. Ja sanāk daudz šādu tikšanos, izmaksas proporcionāli palielinās. Patiesībā, šīs izmaksas var viegli samazināt un mūsu klienti, kuri izvēlas izmantot DocLogix risinājumu „Sapulces vadība”, var apliecināt to. Šis risinājums palīdz organizēt sanāksmes un padarīt tikšanās efektīvākas.

Zemāk ir sniegta informācija par DocLogix „Sanāksmju vadības” moduļa iespējām:

  • DocLogix lietotāji var ievadīt jautājumu tiešsaistē sistēmā, darba sanāksmes laikā, un atbildīgā persona varēs iekļaut šo jautājumu esošās sanāksmes darba kārtībā.
  • Sanāksmes darba kārtībai var būt pievienoti jautājumi ar saistītajiem materiāliem (dokumentiem, video , fotogrāfijām vai cita veida dokumentiem), kas pieejami pārskatīšanai.
  • Plānotās sapulces dalībnieki saņem darba kārtību un ar to saistītos materiālus pirms sapulces. Tas palīdz pieņemt lēmumus ātrāk, reizēm pietiek tikai ar vienu sanāksmi šo jautājumu izskatīšanai.
  • Ieinteresētās personas saņem informāciju par lēmumiem, neilgu laiku pēc sanāksmes. Viņi var uzsākt uzdoto darbu bez kavēšanās.
  • Sanāksmes darba kārtība var tikt automātiski pārveidota par sanāksmes protokolu. Tas var ietaupīt laiku citu svarīgu uzdevumu izpildei.
  • Saskaņā ar pieņemtajiem lēmumiem, var veidot uzdevumus un piešķir tos atbildīgajām personām .
  • Jaunizveidotie uzdevumi ir saistīti ar konkrētu sanāksmi, un tas palīdz izsekot uzdoto uzdevumu izpildes progresam. Uzdevumu izpildes progresu var viegli pārraudzīt, tas prasa tikai dažas minūtes laika.

Ja jūs interesē „Sanāksmju vadības” moduļa demonstrācija, lai iepazītos ar šo pārvaldības risinājumu sīkāk un uzzinātu cenas , lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: sales@doclogix.lt

Komentāri
Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Es sapratu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.