“DocLogix”  pārdošanas procesu atbalsta (CRM) risinājums – efektīvs veids, kā kontrolēt attiecības ar klientiem

“DocLogix” pārdošanas procesu atbalsta (CRM) risinājums – noderīgs instruments organizācijām, kas vēlās iesaistīt visas ieinteresēto personu grupas informācijas klientiem pārvaldībā (tādā darbībā kā, piemēram, novērošana, uzraudzība, rediģēšana un analīze).

Šis “DocLogix” produkts – efektīvs instruments pārdošanas vadītājiem, pārdošanas speciālistiem, pārdošanas un produkta stratēģiem, mārketinga komandām, kā arī par piegādi un klientu sūdzību pārvaldību atbildīgajiem speciālistiem. Šis risinājums ļauj vieglāk kontrolēt ikdienas uzdevumus un palīdz efektīvāk savākt, pārvaldīt un analizēt ar attiecīgo pārdošanu saistīto informāciju. Šis produkts tiek dāvināts iegādājoties citus “DocLogix” risinājumus.

DocLogix“ pārdošanas procesu atbalsta risinājums piedāvā tikai nepieciešamas rentablas cenas funkcijas un nekonkurē ar sarežģītās autonomām CRM programmām.

Lai nodrošinātu efektīvāku organizatorisko darba vadību, mēs iesakām pārdošanas procesu atbalsta risinājumu izmantot kopā ar citiem lietošanai gataviem uzņēmējdarbības risinājumiem (kas izveidoti DocLogix dokumentu un procesu pārvaldības platformā), piemēram:

Ko jūs iegūsiet:

  • Spēju pārvaldīt dokumentus, saistītos ar pārdošanas un mārketinga uzdevumiem.
  • Strukturētu pieeju visai pārdošanas procesu vēsturei.
  • Iespēju diferencēt informāciju pēc filiālēm. Šīs funkcionālās spējas ir ārkārtīgi izdevīgas uzņēmumiem, kas uztur ilgtermiņa biznesa attiecības ar vienu klientu. Būs iespēja filtrēt informāciju atbilstoši dažādiem produktiem vai komerciālajiem piedāvājumiem, kas iesniegti vienā uzņēmumā.
  • Iespēju novērtēt pārdevēju pūles.
  • Iespēju analizēt pārdošanas komandu darbības un šādu rīcību ietekme uz pārdošanas procesiem.
  • Informācijas datubāzi, kuru izmantojot var apmainīties ar klientiem.
  • Iespēju izteikt apsvērumus par veiktajiem pasākumiem.

Kam varētu būt noderīgs šis risinājums?

PĀRDOŠANAS VADĪTĀJIEM

  • Pārdošanas prognozes – šis risinājums sniedz vadītājiem iespēju precīzi novērtēt iespējamo pārdošanas mērķu izpildi.
  • Sīkāka informācija par pārdošanas procesiem – pārdošanas procesu atbalsta (CRM) risinājums sniedz detalizētu informāciju par pārdošanas procesiem (piemēram, informāciju par konkrētu projekta posmu sasniegšanu visa procesā).
  • Informācija par pārdošanas iespējām – vadītājs var viegli iegūt visu nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar jaunām tirdzniecības platībām, piemēram, piezīmes un informāciju par jau veiktajām darbībām.
  • Pārdevēju darba novērtēšana – šis risinājums kalpo par pamatu zināšanu bāzei, kas ietver tādus elementus, kā atskaites, projektu dokumentācija un katra darījuma vēsture.

PĀRDOŠANAS SPECIĀLISTIEM

  • Pārdošanas speciālistu darbību datubāze – ar risinājumu tiek nodrošināti visi komentāri un piezīmes par pasākumiem, kas līdz šim veikti koncentrēti. Šis risinājums palīdz kontrolēt un plānot nākamo soļu datumus.
  • Veiktās informācijas apmaiņas ar klientu datubāze – sistēmā varēsiet uzglabāt visu ar klientu saistīto informāciju (piemēram, e-pasta ziņojumus, priekšlikumus un pasūtījumus).
  • Rīks informācijas apmaiņai – varēsiet dalīties ar visu komerciālo informāciju par pārdošanas iespējām ar pārdošanas komandu.

PĀRDOŠANAS un PRODUKTA STRATĒĢIEM

  • Informācijas par klientu uzvedību avots – šis risinājums varētu kalpot par pamatu informācijai, kas nepieciešama, lai uzveidotu produktu un/vai pakalpojumu portfeli, pirmavots.
  • Atgriezeniskā saite, kas saistīta ar iespējas zaudējumu – pārdošanas procesu atbalsta (CRM) risinājums varētu nodrošināt atgriezenisko saiti, kas saistīta ar iespējas zaudējumu. Tas varētu palīdzēt uzlabot produktu un/vai pakalpojumu portfeli un/vai pārdošanas

MĀRKETINGA KOMANDAI

  • Informācija par pārdošanas iespēju veidošanu – šis risinājums ļauj uzglabāt informāciju par pārdošanas iespēju veidošanu, piemēram, tas ļaus jums izdarīt pamatotus secinājumus, pamatojoties uz pieejamo informāciju, un pieņemt labākus risinājumus par atbilstošu nākamā mārketinga budžeta analīzēm vai koriģēt pašreizējo ieguldīto darbu.

PAR PIEGĀDI UN KLIENTU SŪDZĪBU PĀRVALDĪBU ATBILDĪGAJIEM SPECIĀLISTIEM

  • Informācijas un dokumentu datubāze – pārdošanas procesu atbalsta (CRM) risinājums var kalpot par pamatu elastīgai un viegli pieejamai informācijas un dokumentu datubāzei (piemēram, piedāvājumu, pasūtījumu un līgumu ieraksti). Tāpat ir iespējams piešķirt galveno piedāvājumu, pasūtījumu vai pārdošanas līgumu reģistrējot darba uzdevumu vai projektu, kad tiek izmantots pasūtījumu pārvaldības risinājums.

Risinājuma priekšrocības

  • 100% IZSEKOJAMĪBA – būs iespēja izsekot līdzi visam tam, kas ir saistīts ar pārdošanu.
  • 100% AIZSARDZĪBA – darbinieku piekļuve informācijai notiek stingri saskaņā ar tiem piešķirtajām tiesībām.
  • 60% vieglāk pārvaldāma ar pārdošanu un mārketingu saistītā DOKUMENTĀCIJA – viss uzglabājas vienā vietā.
  • Labāka KVALITĀTES KONTROLE – šis risinājums ir lieliski piemērots informācijas analīzes rīks.
  • Labāka LĒMUMU PIEŅEMŠANA – šis risinājums ļaus jums pieņemt apzinātu lēmumu, pamatojoties uz pieejamo informāciju.

 

DocLogix website is using cookies to enhance your experience. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Lasīt vairāk par mūsu konfidencialitātes politiku.