„DocLogix” klientu sūdzsību pārvaldības risinājums — ražošanas uzņēmumu nodrošināšana ar 100 % atbildību

„DocLogix” klientu sūdzsību pārvaldības risinājums paredzēts vienam uzdevumam — efektīvai un automatizētai pretenziju pārvaldībai ražošanas uzņēmumos. Viselastīgākais un efektīvākais veids, kā pārvaldīt visu veidu pretenzijas — sākot ar garantijas un pēcgarantijas apkopi, līdz iesniegtajām pretenzijām par produktu. Šis risinājums palīdz atrisināt tādas problēmas kā pretenzijas izskatīšana ar novēlošanos (kā rezultātā tiek zaudēti klienti un saņemtas sūdzības par sliktas kvalitātes pakalpojumiem), zaudētu informāciju par iesniegtajām pretenzijām un nestrukturētu dokumentāciju, kā arī atbalsta procesu vispārējo kvalitāti, kas saistīta ar pretenziju pārvaldības procesiem.

Šis produkts ir „DocLogix” sastāvdaļa ar vēl uzlabotāku rīku kopu, kas nepieciešama, lai izmaksu ziņā taupīgā veidā pārvaldītu ar kvalitāti saistītus problēmjautājumus, kas rodas ražošanas uzņēmumā, piemēram:

  • Kvalitātes kontrole
  • Kvalitātes nodrošināšana
  • Atbilstības pārvaldība
  • Negadījumu pārvaldība
  • Uzlabojumu ieviešanas pārvaldība
  • Audita pārvaldība
  • Piegādātāja / pakalpojumu sniedzēja izvērtēšana

Kas ir šī risinājuma ieguvēji?

Šis risinājums vislabāk būs piemērots ražošanas uzņēmumiem, kas specializējas projektu izstrādē, ražo liela izmēra dārgus specializētos produktus un vēlas labāk pārvaldīt iesniegtās pretenzijas, izveidot stingras pretenziju pārvaldības procedūras un uzturēt pēc iespējas labākas attiecības ar saviem klientiem.

Risinājuma priekšrocības

  • AUTOMATIZĒTA SŪDZSĪBU PĀRVALDĪBA — efektīva, pastāvīga un precīza klientu sūdzsību iekšējā apstrādes sistēma.
  • ĀTRA PIEKĻUVE INFORMĀCIJAI UN DOKUMENTĀCIJAI — visa par pretenziju esošā informācija un dokumentācija tiek glabāta standartizētā veidā (pretenziju kartē) vienā noteiktā vietā — „DocLogix” sistēmā.
  • Labāka SŪDZSĪBU IZPILDES PROCESA PĀRREDZAMĪBA — iespēja kopīgot iesniegto pretenziju uzskaiti ar visiem attiecīgajiem darbiniekiem, kā arī apskatīt, kurā posmā norisinās pretenzijas datu apstrāde un kādi posmi uz doto brīdi jau ir pabeigti.
  • Labāka KLIENTU VĒLMJU PĀRVALDĪBA un KLIENTU NEAPMIERINĀTĪBAS SAMAZINĀŠANA.
  • Labāka IZSEKOJAMĪBA — jums būs iespēja izsekot pretenzijai veiktās izmaiņas un rezultātu, kā arī piekļūt visai svarīgākajai informācijai, piemēram, par pretenzijas izskatīšanu iecelto darbinieku, izskatīšanas termiņu un iekšējo prioritāti.
  • Darba VISPĀRĒJĀS KVALITĀTES UZLABOŠANA visā uzņēmumā, kā arī ražošanas procesu un riska pārvaldībā — jums būs iespēja izsekot un analizēt pretenzijai sniegto atbilžu procesus, piemēram, kad jāiesniedz oficiāla atbilde un kad jāpieņem galīgais lēmums par pretenziju.
  • Šis risinājums palīdz SAMAZINĀT KĀRTĒJOS ZAUDĒJUMUS, kas radušies saistībā ar sliktu pretenziju pārvaldību.

Statistika

  • par 40 % īsāks pretenziju izskatīšanas cikla laiks;
  • par 15 % samazināta pretenzijas datu noplūde;
  • par 60 % samazināta pretenzijas datu apstrāde.

Funkcionalitāte

  • Spēja izveidot automatizētu darbplūsmu pretenziju izpildei.
  • Vienotas un viegli pieejamas pretenziju ierakstu datubāzes nodrošināšana.
  • Spēja izveidot pretenziju karti ar standartizētu informāciju.
  • Spēja izveidot dažāda veida pretenziju katalogu un stingru atbildes protokolu.
  • Informācijas iesniegšana metadatu līmenī.
  • Pretenziju reģistrācija „DocLogix” sistēmā.
  • Ērta meklēšanas funkcija attiecībā uz pretenzijām.
  • Spēja izvērtēt pakalpojumu sniedzējus / apakšuzņēmējus, pamatojoties uz reģistrētajām pretenzijām par pakalpojumu sniedzējiem / apakšuzņēmējiem.
  • Iespēja izveidot attiecības ar citiem uzņēmējdarbības mērķiem citos „DocLogix” risinājumos. Piemēram, klientu pretenzijas un riski, kas varētu rasties uzņēmumā.
  • Sūdzsību daudzdimensiju analīze, piemēram, laiks, kāds nepieciešams ziņošanai par pretenziju izskatīšanu un / vai atbildes sniegšanu, pretenziju klasifikācija un galīgais pretenziju statuss (apstiprināts / noraidīts, apstrādē / pabeigts).
  • Klientu sūdzsību saistība ar konkrētu darba kārtību vai projektu.
  • Ārējo (no klientiem) un iekšējo (pakalpojumu sniedzējiem) biznesa procesu rādītāju aprēķināšana pretenzijām pēc to skaita un vērtības.

Kā tas darbojas?

Katrai pretenzijai tiks piemērota regulāra darbplūsma, kas tiešā veidā atspoguļos, kā tiek apstrādāta klienta pretenzija ražošanas uzņēmuma iekšienē, tai skaitā atbildīgā darbinieka iecelšana, termiņi, prioritātes, pretenzijas izskatīšanas posmi, saziņa ar klientiem, kā arī koriģējošo darbību veikšana. Visi atbildīgie darbinieki saņems paziņojumus uz e-pastu. Sistēma izsekos uzdevumu statusam un nosūtīs atgādinājumus par koriģējošiem pasākumiem un / vai paziņojumiem, tuvojoties uzdevuma termiņa beigām.

doclogix-customer-claims-management

Klienti, kuri ir izvēlējušies „DocLogix” darba pasūtījumu pārvaldības risinājumu, izmanto arī šādus „DocLogix” risinājumus darba organizēšanas uzlabošanai:

  • Pārdošanas pasūtījumu pārvaldības risinājums.
  • Līgumu pārvaldības risinājums.
  • Kvalitātes pārvaldības risinājums.
Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.