Apkalpošana

Saviem klientiem nodrošinām sistēmas apkalpošanu. Šo pakalpojumu sniedzam uz produkta garantijas pamata vai noslēgtā gada pakalpojumu līgumu pamata. Produkta un konfigurācijas garantija nodrošina to, lai visas instalētās un konfigurētās funkcijas darbotos pareizi. Ja rodas šāda veida kļūdas, mūsu speciālisti nekavējoties tās novērsīs. Gada pakalpojumu līgums klientiem dod tiesības uz neierobežotām konsultācijām pa tālruni vai e-pastu un palīdzību problēmu risināšanā. Klientiem garantējam ātru reakciju uz pieprasījumiem.

Sniegto pakalpojumu kvalitāti nodrošina kvalificēti „DocLogix” speciālisti. Katram klientam tiek piešķirts savs konsultants, kurš labi orientējas klienta darbības specifikā un pārzina ierīkoto risinājumu, tas ļauj efektīvi risināt problēmas un veidot ilgtermiņa sadarbību. Sniegtās konsultācijas aptver jautājumus par sistēmas lietošanu, problēmu risinājumiem, kā arī palīdzību jaunu funkciju konfigurēšanā.

Raitu un ērtu pakalpojumu sniegšanu nodrošina uz „DocLogix” pamata izveidotā klientu apkalpošanas sistēma. Tā klientiem dod iespēju vērsties pēc palīdzības vairākos veidos: pa tālruni, pa e-pastu vai pieslēdzoties attālināti. Tehniskās apkalpošanas sistēmā tiek reģistrēti visi saņemtie pieprasījumi un apkopota problēmu risinājumu bāze, kuru var izmantot mūsu konsultanti, risinot jaunas problēmas.

Ja Jūs ieinteresēja „DocLogix” pakalpojumi sistēmas apkalpošanā, zvaniet mums pa tālr. +370 5 274 5853 vai sūtiet e-pastu: support@doclogix.com

Nepieciešams atbalsta pakalpojumus?

Tālrunis: +370 5 274 5853

E-pasts: support@doclogix.com

Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.