Swedbank, AB

Swedbank ir viena no lielākajām bankām Skandināvijā. Banka darbojas Zviedrijā un Baltijas valstīs, apkalpo 9,5 miljonus privāto klientu un vairāk nekā 600 000 uzņēmumu un organizāciju.

Sākot izmantot šo sistēmu un tās dokumentu parakstīšanas elektroniskā veidā funkciju, pavisam drīz atklāja, ka bankas dokumentu vadības procesi ir kļuvuši efektīvāki – samazinājās dokumentu saskaņošanas, apstiprināšanas un parakstīšanas laiks, drukāšanas un arhivēšanas izmaksas, bez tam, mums ir īpaši svarīgi tas, ka tagad ar šīs sistēmas palīdzību dokumentus var parakstīt pat atrodoties citā valstī.

Gintars Rakausks (Gintaras Rakauskas), Administratīvā departamenta direktors

Swedbank pirms DocLogix ieviešanas

  • Informācijas meklēšana bija neērta un laikietilpīga.
  • Informācijas ievadīšana un meklēšana noritēja ļoti lēni, jo datu bāzes apmēri pastāvīgi pieauga.
  • Panākt vienošanos, lai pieņemtu lēmumu, bija sarežģīts process.
  • Procesi nebija standartizēti un tāpēc bija ļoti neefektīvi.
  • Pastāvīgi bija šaubas par dokumentu un uzdevumu statusu.
  • Bija sarežģīti uzraudzīt un kontrolēt darbības organizācijā.

Kāpēc Swedbank izvēlējās DocLogix?

  • DocLogix lietotāja saskarne ļāva visiem darbiniekiem viegli izmantot sistēmu, nepalielinot laiku uzdevumu pabeigšanai.
  • Sistēma tiek pastāvīgi attīstīta un atjaunota. Tas ļauj klientam izmantot jaunākos tehnoloģijas sasniegumus, turklāt daži no tiem ir pielāgoti īpaši uzņēmuma vajadzībām.
  • DocLogix piedāvā vienkāršu un ātru jauno funkciju attīstību.
  • Platforma piedāvā stabilu un elastīgu sistēmas uzbūvi.

DocLogix īstenotās iespējas Swedbank

  • Saņemtās un nosūtītās korespondences vadība.
  • Dokumentu reģistrācija, parakstīšana un dokumentu apstiprināšana.
  • Pasūtījumu un instrukciju parakstīšana ar e-parakstu.
  • Pakalpojumu sniegšanas noteikumu un procedūru apstiprināšana.
  • Elektronisko rēķinu apstiprināšana.
  • Klientu atlaižu pieprasījumu reģistrēšana un apstiprināšana.
  • Dažāda veida dokumentu reģistrēšana un apstiprināšana: līgumi, iepirkuma dokumenti, lēmumi un pasūtījumi, sapulču protokoli, personāla dokumentācija, reglamentējošie dokumenti, ziņojumi par datu pārsūtīšanu auditoriem, kā arī daudz citu pieprasījumu, ziņojumu un pārskatu.
  • Viedtālruņu lietotnes integrācija, lai nodrošinātu darbiniekiem piekļuvi, atrodoties ārpus biroja.

 

Galvenie projekta skaitļi

 

2,000

DocLogix izmanto 2000 bankas darbinieku katru dienu

 

80

Sistēma ir pieejama 80 dažādos klientu apkalpošanas departamentos

 

240,000

Katru gadu tiek apstrādāts vairāk nekā 240 000 dokumentu

Rezultāti

 

80
Nepieciešams par 80% mazāk laika, lai pieņemtu lēmumu (no 2 nedēļām līdz 2 dienām)

 

75
Vairāk nekā 75% visu iekšējo dokumentu šobrīd tiek apstrādāti elektroniski

 

50
Līdz 50% mazāk kavētu uzdevumu

 

50
Līdz 50% mazākas izmaksas drukāšanai un dokumentu pārsūtīšanai

 

10
Vairāk nekā 10% ietaupīta laika

 

0
Nav pazudušu dokumentu

Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.