AS Luminor banka

Luminor banka – norvēģu kapitāla Lietuvas komercbanka, kura sniedz finanšu pakalpojumus privātajiem un uzņēmējdarbības klientiem. 

„Banku sektors ilgus gadus lielākajai sabiedrības daļai asociējās ar lielu birokrātisko aparātu, nozīmīgiem dokumentiem, to saskaņošanu, apstiprināšanu, administrēšanu. Tā ir pagātne. Mūsdienu banku darbība ir racionālas domāšanas un mūsdienu tehnoloģiju sintēze. Izmantojam modernas un drošas tehnoloģijas, kas ļauj šeit un tagad pieņemt nozīmīgus lēmumus, izmantojot optimālus laika un finanšu resursus. Informācijas pārvaldībai izmantojam DocLogix sistēmu. Tā nešaubīgi palielina darbības efektivitāti, samazina ar informācijas pārvaldību saistītās izmaksas, dokumenti ir droši un kontrolējami, informācija – aktuāla un viegli pieejama, bet dokumentu plūsmas tiek sadalītas un apstrādātas, izmantojot elektroniskos līdzekļus. Tāpēc varam veltīt vairāk uzmanības tiešajai bankas darbībai un klientu apkalpošanas kvalitātei. DocLogix dokumentu pārvaldības sistēma – augsti informācijas pārvaldības kvalitātes standarti, kas ļauj stabili attīstīt novatoriskas darbības virzienu mūsu organizācijā.”

Jurgita Juskeviciene, Kvalitātes un procesu pilnveidošanas departamenta vadītāja

Īsi par projektu

DocLogix sistēma Luminor bankā tika ieviesta 2003. gadā. Nomainīt tobrīd esošo dokumentu pārvaldības sistēmu veicināja plašā DocLogix funkcionalitāte un iespējas elastīgi, saviem spēkiem konfigurēt un pielāgot sistēmu savām vajadzībām. Ieviešot DocLogix, ieguvumi tika sajusti jau pēc pirmajiem ekspluatācijas mēnešiem: samazinājās papīra dokumentu izmantošana, paātrinājās dokumentu apmaiņas procesi, samazinājās papīra un arhivēšanas izdevumi. Par modernu informācijas pārvaldību atbildīgie bankas darbinieki jau vairāk nekā 10 gadus daudz uzmanības velta efektīviem procesiem un darbības pilnveidošanai, pastāvīgi paplašina sistēmas pielāgojamību. Katru gadu aizvien vairāk dokumentu un procesu tiek pārcelti DocLogix sistēmā. Tas pozitīvi ietekmē iekšējo komunikāciju, klientu apkalpošanas kvalitāti un apmierinātības līmeni Luminor bankā.

Ieviestais risinājums

Automatizētie procesi Luminor bankā:

Standartizētie, taču elastīgie informācijas procesi nodrošina maksimālu pievienoto vērtību. Dokumentu un ar tiem saistītās informācijas virzība norit saskaņā ar konfigurētiem noteikumiem (automatizētiem procesiem), kur:

  • daudz manuālā darba veic tieši sistēma (nosūtīšana, atgādinājumi, brīdinājumi, informācijas pārcelšana šablonos u. tml.);
  • viedā kontroles sistēma brīdina par pieļautajām kļūdām vai nepareizi aizpildītajiem laukiem;
  • mainoties apstākļiem, automatizētais process tiek pielāgots, ņemot vērā situāciju.

Ar klientu apkalpošanu saistītie procesi:

  • īpašu nosacījumu klientiem apstiprināšana;
  • kredītlēmumu apstiprināšana un reģistrēšana;
  • izziņu klientiem pasūtīšana un sagatavošana.

Ar klientu apkalpošanu nesaistītie procesi:

  • nosūtāmās/saņemtās korespondences reģistrēšana;
  • dokumentu sagatavošana no šabloniem, saskaņošana un apstiprināšana (rīkojumi, kārtības, līgumi, struktūrvienību nolikumi, darbinieku darba apraksti, darbības apskata formas);
  • atvaļinājumu un komandējumu iesniegumu iesniegšana un apstiprināšana;
  • rēķinu apstiprināšana;
  • skaidras naudas piegādes/inkasēšanas pasūtījumu pārvaldība;
  • viesu karšu administrēšana;
  • reprezentācijas izdevumu pārvaldība.

Projekta galvenie skaitļi

 

200,000

Gadā sistēmā tiek apstrādāts aptuveni 200 000 dokumentu

 

1,200

Kopējais sistēmas lietotāju skaits sasniedz 1200

 

70

Sistēma tiek izmantota 70 bankas struktūrvienībās visā Lietuvā

 

30

Sistēmā darbojas 30 konfigurēti bankas iekšējie procesi

Projekta rezultāti

 

100
100% caurredzamība – katrs darbinieks var pārskatīt saistītā procesa/dokumenta stāvokli

 

60
Sistēma nodrošina, ka organizācijā tiek ģenerēts par 60% mazāk papīra dokumentu

 

60
Uzņēmumā līdz 60% ir samazinājušies izdevumi dokumentu drukāšanai un nodošanai

 

20

Dokumentu sagatavošanai tiek veltīts līdz 20% mazāk darba laika

 

3
Vairāk nekā 3 reizes ir paātrināta lēmumu pieņemšana

 

1
Gatavie šabloni un saprotamais process ļauj pareizi sagatavot dokumentus no pirmās reizes

DNB Case Story Lejupielādēt kā PDF
Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.