„DocLogix 2017 R2”| Kādi ir jaunumi?

Lai saviem klientiem varētu piedāvāt rīkus un risinājumus, kas būtu pielāgoti jauno tiesību aktu un regulu ieviešanai, vēlamies Jūs iepazīstināt ar „DocLogix 2017 R2”.

Iepazīstieties ar „DocLogix 2017 R2” jaunumiem:

  • VDAR (GDPR) pārskati
  • Mobilais paraksts ar ECC sertifikātiem
  • Latvijas eParaksts karšu ar uzņēmuma „Oberthur” programmatūru atbalsts
  • Elektroniskā pasta servera protokola IMAP atbalsts
  • Ērtāk strādāt ar dokumentu kartēm: sistēma atcerēsies pēdējo izmantoto dokumenta karti
  • Optimizējiet ātrdarbību: viegli identificēt un likvidēt formas atribūtus, kuri vairs netiek izmantoti.
  • Datu eksportēšana uz Microsoft Excel, neizmantojot MS Office licenci serverī
  • „DocLogix” sistēmas jaunās krāsas

VDAR (angliski GDPR) pārskati

  1. gada 25. maijs – diena, kad stājas spēkā Vispārīgā datu aizsardzības regula. Jauno „DocLogix 2017 R2” versiju paplašinājām ar rīkiem, kas uzņēmumiem palīdz izpildīt VDAR prasības.

Produkta rīki:

Galvenie mūsu radītie rīki – iespēja izveidot divu veidu pārskatus:

Toote tööriistad:

Meie loodud peamised tööriistad võimaldavad koostada kahte tüüpi aruandeid:

 

Datu subjekta pieprasījuma pārskats:

  • ar šī pārskata palīdzību Jums būs iespēja automatizēti savākt informāciju par datu subjektu;
  • pārlūkot ar datu subjektu saistītos dokumentus un citus ierakstus izveidotajā pārskatā.

Pārskats sniegs iespēju vieglāk īstenot VDAR regulas noteiktās datu subjekta tiesības saņemt par sevi „DocLogix” sistēmā esošo informāciju, t. i., datu subjekta tiesības iepazīties ar datiem. Tas Jums palīdzēs paātrināt un vienkāršot informācijas atrašanu par datu subjektu.

Sistēmā veikto darbību pārskats:

  • ar šī pārskata palīdzību Jums būs iespēja vieglāk analizēt sistēmā veiktās lietotāja darbības;
  • redzēt datus dažādos griezumos: perioda vai lietotāja perspektīvā, piemēram, kādas darbības ar datiem noteiktā periodā ir veicis konkrēts lietotājs.

Pārskats palīdzēs vieglāk atpazīt iespējamus personas datu aizsardzības pārkāpumus, kas saistīti ar nelikumīgu datu izmantošanu, lai datu pārzinis varētu īstenot VDAR regulā minēto pienākumu identificēt pārkāpumu un par to informēt datu subjektu. Ar šī pārskata palīdzību varēsiet vienkāršāk un ātrāk atrast informāciju par iespējamiem pārkāpumiem.

*Ja nepieciešami individualizēti risinājumi, vērsieties pie sava „DocLogix” klientu apkalpošanas speciālista.

 

Mobilais paraksts ar ECC sertifikātiem

Parakstiet dokumentus arī turpmāk ar mobilo parakstu. Tā kā no 2018. gada 1. jūlija mainās mobilo parakstu sertifikāti, „DocLogix” sistēmu esam pielāgojuši šīm izmaiņām. Jaunajā „DocLogix 2017 R2” varat augšupielādēt, pārbaudīt un parakstīt dokumentus, izmantojot jaunos ECC sertifikātus.

Operatori*, kuri atbalsta ADOC dokumentu parakstīšanu un pārbaudīšanu ar ECC sertifikātiem:

  • Telia – sertifikātu izdevis uzņēmums „SK”
  • Bitė – sertifikātu izdevis uzņēmums „SK”
  • Tele2 – sertifikātu izdevis VĮ „Registrų centras”, uzņēmums „SK”

*Operatoriem ir tiesības mainīt sertifikātu izsniedzējus.

 

Latvijas eParaksts karšu ar uzņēmuma „Oberthur” programmatūru atbalsts

„DocLogix” sistēmu izmanto ne tikai Lietuvas, bet arī ārvalstu klienti, tāpēc mēs nemitīgi atjaunojam sistēmas risinājumus, kuri ir aktuāli klientiem ārpus Lietuvas. Jaunajā versijā esam iekļāvuši arī jauno Latvijas elektroniskā paraksta eParaksts karšu atbalstu. Turpmāk klienti, kuri „DocLogix” sistēmā vēlēsies dokumentus parakstīt ar elektronisko parakstu, varēs to izdarīt arī ar jaunajām kartēm.

 

Elektroniskā pasta protokola Internet Message Access Protocol (IMAP) atbalsts

Turpmāk „DocLogix” sistēmā būs iespēja importēt e-vēstules no pastkastītēm, izmantojot mūsdienīgāku IMAP protokolu.

 

Ērtāk strādāt ar dokumentu kartēm: sistēma atcerēsies pēdējo izmantoto dokumenta karti

Lai būtu vēl ērtāk izmantot „DocLogix” sistēmu, esam radījuši funkciju, kas sistēmai ļauj atcerēties, kuru dokumentu karti lietotājs bija atvēris.

 

Optimizējiet ātrdarbību: viegli identificēt un likvidēt formas atribūtus, kuri vairs netiek izmantoti

Attīstot risinājumus un atjaunojot dokumentu formas, nereti tajās paliek vairs nevajadzīgi atribūti, kas ietekmē sistēmas ātrdarbību. Turpmāk būs vienkāršāk tos atrast un optimizēt ātrdarbību: no formām varēsiet dzēst atribūtus, kuri vairs netiek izmantoti. Sistēma atrod atribūtu, kurus, iespējams, varētu dzēst no formas, un brīdina par to lietotāju, kā arī ļauj dzēst šādus atribūtus.

Ja sistēma atrod atribūtus, kas vairs netiek izmantoti, formas augšpusē parādās informatīvs paziņojums:

Datu eksportēšana uz Microsoft Excel, neizmantojot MS Office licenci serverī

Jaunā funkcionalitāte ļauj eksportēt Rādījuma un Formas datus uz Excel bez Microsoft Office paketes instalācijas serverī.

„DocLogix” sistēmas jaunās krāsas

„DocLogix 2017 R2” lietotājam ir iespēja izvēlēties jaunas sistēmas krāsas. Piedāvājam šādas tēmas:

  • DocLogix 2017 Blue
  • DocLogix 2017 Dark Blue
  • DocLogix 2017 Dark Green
  • DocLogix 2017 Gray
  • DocLogix 2017 Green
  • DocLogix 2017 Orange
  • DocLogix 2017 Violet

Ieskatam pāris krāsu piemēru:

 

Komentāri
Lai pārlūkošana mūsu interneta vietnēs būtu pēc iespējas ērtāka, izmantojam sīkdatnes (angl. cookies). Nospiežot „Piekrītu“, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai. Vairāk par sīkdatnēm un par to, kā no tām atteikties, lasiet „DocLogix“ privātuma politikā.